بختيار رحماني: دليلي ندارد خودكُشي كنم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

بختيار رحماني: دليلي ندارد خودكُشي كنم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:3

فوتبال ايران- هنوز يادمان نرفته قبل از جام جهاني با چه اطمينان خاطري خود را مسافر برزيل مي‌دانست و اتفاقا همراه تيم راهي اين سفر شد. مي‌گفت سال‌هاي پيش مربي‌اش گفته که در جام‌جهاني 2014 ملي‌پوش است. در چند ماهي که از جام‌جهاني تا اردوي پرتغال فاصله بوده اما انگار به اندازه سال‌ها براي بختيار اتفاق به همراه داشته. از داستان‌ها و مشکلات مربوط به کارت پايان خدمتش بگيريد تا برسيد به پارگي رباط صليبي و خبرهايي که بحث خارج شدنش از ليست فولاد را مطرح مي‌کرد. همه اينها را که کنار هم مي‌گذاريم و نشاني‌هاي خبري با تيتر «خودکشي هافبک تيم پرطرفدار» را کنارش مي‌گذاريم ناگهان نام بختيار در ذهن‌ها جرقه مي‌زند. کسي که حالا بعد از اعلام ليست کروش، تيم ملي را هم از دست داده است.

 

بالاخره مشکل کارت معافيتت چه مي‌شود؟

فعلا منتظر يکسري بررسي‌ها هستم. بايد ببينم نتيجه اين بررسي‌ها چه مي‌شود و در نهايت چه تصميمي درباره‌ام گرفته مي‌شود؟

 

جلسات فيزيوتراپي را پيگيري مي‌کني؟

چند روزي است که اصلا اهواز نيستم و براي ديدن مادرم به کرمانشاه آمده‌ام. او مدت‌هاست منتظر يک وقفه در فوتبالم بوده تا مدتي من را کنار خودش ببيند. هرچند هيچ‌وقت راضي به مصدوميتم نبوده اما فکر کردم الان وقت مناسبي براي اين ديدار باشد.

 

فکر نمي‌کني اين وقفه در فيزيوتراپي برايت مشکلي ايجاد کند؟

چه کنم؟ نمي‌گذاشتند آرامش داشته باشم و به زندگي‌ام برسم.

 

چه کساني نمي‌گذاشتند؟

نمي‌خواهم در اين رابطه حرفي بزنم.

 

منظورت فولادي‌ها که نيستند؟

نه اصلا، مسوولان فولاد هرطور که مي‌توانند از من حمايت مي‌کنند. آقاي دهکردي واقعا به من لطف دارند. اسکوچيچ هم هميشه من را دوست داشته و هيچ مشکلي از اين نظر وجود ندارد.

 

شنيديم براي نيم‌فصل باز هم به فکر استقلال افتادي؟!

بگذاريد وضعيت پايم بهبود پيدا کند، آن وقت درباره اين مسائل صحبت مي‌کنم.

 

البته اگر سرباز باشي مجبوري يا به خدمت بروي يا به يکي از تيم‌هاي نظامي!

هنوز هيچ چيز در اين رابطه مشخص نيست.

 

امروز سايت يکي از رسانه‌ها از خودکشي بازيکني خبر داده بود که مشخصاتش عينا با مشخصات شما همخواني داشت.

(مي‌خندد) چي؟ من؟ خودکشي؟ چه کسي اين حرف‌ها را زده؟

 

نمي‌خواهي در اين رابطه چيزي بگويي؟

چرا من بايد هر روز مشغول تکذيب کردن دروغ ديگران باشم؟ باور کنيد يک ماه است که نه مصاحبه کرده‌ام و نه در رسانه‌ها بوده‌ام و همين موضوع باعث شده حالم خيلي بهتر شود. ديگر چه اهميتي دارد که بعضي سايت‌ها چه مي‌نويسند؟

 

يعني هيچ قرصي نخوردي و به بيمارستان منتقل نشدي؟

چرا بايد قرص بخورم؟ (مي‌خندد) هيچ وقت در زندگي‌ام به اندازه اين روزها شاد نبودم و اينقدر حالم خوب نبوده! نه مريضم و نه خودکشي کرده‌ام.

 

نکند قيد فوتبال را زدي؟!

نه اما 6 ماه دوري از فوتبال تا به حال کسي را نکشته است. ضمن اينکه من در حال حاضر دوران مصدوميتم را مي‌گذرانم و بايد اين دوره بگذرد تا بتوانم مثل فوتباليست‌هاي ديگر تمرين کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید